ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

frågoooor

Kategori: Allmänt

1. Vad är ditt mellan-namn? Har faktiskt inget :) 

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? typ amanda eller isabell, bella, eller nått som har många olika smeknamn 

3. Är du i ett förhållande nu? nepp

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ...

5. Vem var du tillsammans med sist? har inte haft sånt här "seriöst" förhållande, har levt som singel :D

6. Får man fråga varför det tog slut? har inget svar på de.. 

7. Har du haft ett seriöst förhållande? neeeppp :) 

8. Vem vet mest om dig? Marion, och Felicia tror jag 

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma, eller ute med kompisar 

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte, Twilight filmerna :)

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? ne

12. Har du någonsin varit full? ne

13. Har du testat droger? ne

14. Röker du? ne

15. Snusar du? ne

16. Saknar du någon just nu? ja, inte bara en..

17. Hur mår du idag? Inte alls särsklit bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? tar inga tabletter

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? oj, det vet jag inte, inget speciellt 

20. Bästa minnet från sommaren? Denna sommaren sög, men en kväll med tjejerna 

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Grekland

22. När var du där? kommer inte ihåg, slutet av denna sommaren eller förra 

23. Är du rasist? nopp

24. Har du helt svenskt ursprung? nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag själv kommer från Sverige, men har ursprung från danmark 

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Utlänska e fett snygga, men finns många svenska snygga också, så det spelar inte så stor roll

27. Ser du fram emot någonting just nu? Japp, måndag 

28. Sköter du skolan? Försöker, finns perioder där jag inte orkar, men försöker alltid

29. Vad hade du för betyg förra terminen? haha, kommer inte ihåg

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A

31. Vilket ämne var det? SO

32. Har du fått ig på ett prov? nej klarat mig :) 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nepp

34. Anser du dig vara intelligent? på sätt o visss

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? när jag var liten

36. Vilken va den värsta tiden då? nu

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nepp, 

39. Har du haft sömnproblem? har ofta

40. Hur ofta gråter du? gråter mig till sömns 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Pratar inte med nån, sitter i min säng o lyssnar på musik 

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Marion, Felicia, Malin 

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ..

44. Vilken klass går du i nu? 8B 

45. Vilken skola? Gullbrandstorp

46. Har du varit otrogen någon gång? nä

47. Har någon varit otrogen mot dig? typ, både ja/nej

48. Är du stolt över dig själv? nja, ibland inite, ibland ja

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag kan fejka så bra att alla tror att jag mår bra..

50. Vad får du ofta komplimanger för? snygg, och har snygg rumpa.....

51. Har du lätt att få folk att skratta? typ

52. Cider elller öl? Cider lätt

53. Har du några talanger? nä, skulle inte tro de

54. Vet du om någon är kär i dig? varför skulle någon? nämen nej de vet jag inte :) 

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? HAH, ja ibland..

56. Vad står det i ditt senaste sms? Jadå! <3

57. Hur lång är du? 161

58. Hur mycket väger du? vet inte, mellan 40-50 kanske? väger mig inte bara sådär

59. Vilken storlek har du på kläderna? har typ xs & s, men kan ha M & L när jag vill ha stora tröjor tex :D

60. Har du svarat ärligt? Abolut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: