ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

fråååågor

Kategori: Allmänt

  • Hur lång är du? Och hur lång skulle du vilja vara?
    Svar: 161,5 cm, typ 1,65 men är rätt nöjd med min längd ändå :) 
  • Hur sköter du din hy och vilka produkter använder du?
    Svar: hmm, morgon & kväll tvättar jag den och lägger på olja på kvällen, och nått annat på morgonen, efter stallet tvättar jag den också, vilka produkter vet jag inte, har hur många olika som helst :) 
  • Har du syskon?
    Svar: Japp tvilningar, som är 9 år :) 
  • Vad vill du bli när du blir stor?
    Svar: Jag har faktiskt ingen aning, men något där man tjänar bra typ, även hålla på med hästar tills jag dör! 
  • Vad är det pinsammaste som hänt dig?
    Svar: eh.. jag har ingen aning, de har hänt rätt mke pinsammt.. 
  • Hur mycket tränar du varje vecka?
    Svar: rider 2-3 gånger i veckan sedan alla dagar i veckan försöker jag gå ut typ en runda på 30-50 minuter, tränar även, olika övningar osv varje dag :) 
  • Är du kär/intresserad/gillar någon nu? Jag kanske är lite intresserad heheheheh
  • Vad använder du för parfym?
    Svar: jag använder olika, men har/haft (slutnu) som heter flowerbomb UNDERBAR!
  • Vad gillar du att göra?
    Svar: Rida, och vara med kompisarna 
  • Vad gillar du inte att göra?
    Svar: plugga.. vilket jag borde göra nu.. 
  • Vad hatar du mest?
    Svar: falska personer, och svikare.. 
  • Din favoritlåt just nu?
    Svar: I Will Be - Avril Lavigne, eller typ alla med Avril 
  • Vilka är dina favoritbloggar?
    Svar:  Kenzas.
  • Vilken artist gillar du mest?
    Svar: Justin Bieber & Avril :') 
  • Vilken är din favoritfärg?
    Svar: vitt & typ brun eller svart eller nått, mörk grön kanske lite olika beroende på vilket humör jag e på ): 
  • Vilket är ditt favoritcitat? Svar: " never say never ~ Justin Bieber " 
  • Har du kille/på g med någon? Svar: Nej har inte, och är inte på G med någon :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: