ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Kompisar

Kategori: Kompisar

Tar upp det här igen om att skriva om någon kompis.. 
 
Julia, hon e nog en av dom som står mig närmast & man kan verkligen snacka ut med henne. 
Vi kan snacka i timmar, o efteråt känns de som att axlarna blir 1000000 kg lättare liksom.. 
Känt henne sedan i sommras typ ? Och vi har gjort rätt mke tsm, men mer ska de såklart bli :') 
Är sjukt glad över att jag ha fått lära känna dig, allt känns så mycket lättare. 
Snyggaste tjejem i stan, fick jag lära känna, som nu e typ en av mina bästaväner! 
 
Du är grym, finaste insidan man kan få, du har verkligen allt älskade vän! 
Kunde typ skrivit allt vi gjort men du vet de själv, alltid lika kul har vi. ♥
 
Hjärtat du är nära inpå oslagbar, älska dig för jäkla mycket ♥
 
- galna men helt underbara ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: