ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Stallet äger IBLAND

Kategori: Allmänt

Idag kom jag till stallet vid 3 kanske, vaknade ju 1 så de kändes väldigt tidigt..
MEN, fick rida ute med Donovan som är som en jag vet inte vad, rädd vare eller nått?!
Bockade mer en 50 gånger & höll på att lägga sig ner en gång, gick verkligen ur dåligt..
Sedan mockade jag åt min bebis, jobbigt men härligt ändå!
Red henne också ute, även om hon e rädd av sig så gick de superbra, hårt pass men svinkul!
Hon va stencooool, nu va klockan 7 på kvällen, o de va typ SVART!
Då så tar Jeanette & dom fram tansporten & ska iväg till djurskjukhuset med Picasso..
Eftersom han hade fått plötslig kolik..
Hoppas hästisen mår bra, ska ju dit tidigt imon <3
Godnatt säger jag nu, upp 6 imon TJOHEJ!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: