ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

THE VAMPIRE DIARIES

Kategori: Allmänt

Sitter jag och kollar på nu, ensam såhär en lördag, familjen är i Malmö men jag va tvungen att mocka stallet, vilket jag redan har gjort. 
Åkte ut vid 7? 
kom hem 10 typ, då matade vi hästarna, fyllde typ alla påsar, mockade 10 boxar, fyllde på alla, sopade stallet & sedan åkte vi hem. 
Rätt sköt men ändå va man väldigt trött nu, snart kommer min älskade Farmor med mat till mig, galet hungrig.. 
 
JO, igår så red jag ju typ vid 7, så berättade jag ju om att vår ena häst åkte in till slöinge, hemskt.. 
Så när vi kom nu på morgonen så va han inte där, utan fick stanna på slöinge till söndag eller så skulle dom hämta ikväll, så en tom box idag.. men antagligen är han bättre, harinte pratat med dom i stallet! 
Man får hoppas på de bästa i alla fall!! 
 
En bild på polleeeen: 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: