ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

tvångstankar?

Kategori: Allmänt

Ja, de e typ sjukt läskigt.. Har ni haft det någon gång? eller har ni de ? 
 
Jag har typ massor av tvångstankar, tex jag vekligen MÅSTE gå på höger sida om vissa saker, tex spotunnor & lampor & kanske ett papper som ligger på marken ? 
Och när jag går o lägger mig så typ måste jag hoppa till sängen, för att man tror att någon kommer ta ens fötter.. 
Måste typ cykla slalom igenom dom vita streken, får absolut inte cykla på dom.. 
Måste räkna steg jag tar, om man tex går över ett över gångs ställe måste jag räkna varje sån vit jag trampar på ): 
 
sen om man ska höja ljudet så kan de aldrig vara på 27.. måste höga till 30 då.. 
Och om man ska ställa klockan så kan jag aldrig ställa den på 07.15, måste ställa den på 07:13 HAHAH. 
 
Massor av såna tankar har jag o de e fruktansvärt jobbigt.. 
 
 
 
 
MIN ÄNGEL ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: