ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

frågor

Kategori: Allmänt

Malin: 
Älskar du mig? över allt annat!
Är jag het och sexig? absolut bebe

Maja:
Är du taggad för imorgon ? hahah, jag va väldigt taggad måste jag säga :D
 
Kajsa:
En fråga, när ska vi ses? hela lovet
Saknar du mig lika mycket som jag saknar dig? nä, jag saknar dig mer <3
 
Mimmi: 
Varför är du så söt? jadu, den frågan va bra, tacka min mamma & pappa! nämen, du är sötare Mimmi <3
Är du helst hemma med familjen en fredagskväll eller med kompisar? oj, tror faktiskt kompisarna, men ibland är det skönt att bara vara med familjen <3
 
 
Matilda:
Älskar du mig mer än som vän? absolut bebe
Brukar du sova naken? HAHAH, neee faktiskt inte 
Vem gillar du nu? en otroligt snygg kille 
Det du älskar MEST att göra på fritiden? KOMPISARNA 
Roligaste ämne i skolan? idrott
Bästa lärare? Cecilia <3
Bästa betyg i ett helt ämne (inte bara prov osv) - har typ B i matte 
Bästa betyg i engelska? D
Roligaste sport i idrotten på skolan? Gymnastik
Sluta sent med mycket & långa raster/sluta tidigt med få och korta raster
Bästa utomlands semester? kreta <3
Kläppen 2008/2009/2010?
Är jag snygg/ful? snygg förfan
Betyder jag nåt för dig? mycket 
Bästavän/bästavänner 
Syster/systrar 
Pingis/badminton
Storhäst/shettis
A-ponny/b-ponny
Äldre/yngre vänner - båda beror på hur mogna dom är <3
Skolan/läxor hemma


 
KOMMENTERA OM DU HAR NÅGON FRÅGA :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: