ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

hihihih

Kategori: Allmänt

1. Är du kär just nu? nja, inte direkt kär.. 
2. Humör just nu? trött..
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? snygg kille heheheh.. 
4. Tar du droger? absolut, ha nä de gör jag inte :) 
5. Kläder just nu? mjukiisssbyxor & värdens underbaraste tröja 
6. Vad sa du senast: haha jag kommer inte ihåg.. 
7. Är du allergisk? neeeeeepp
8. Fisk eller badkruka?  badkruka.. 
9. Hur många kuddar sover du med? alla i hela huset, nämen typ 3 
10. Favoritväder? VARMT, eller snö & kallt, inget plaskigt o blåsit.
11. Spelar du nåt instrument? neepp :) 
12. Vem ringde dig senast? Annie 
13. Sparare eller slösare? slösare..
14. Tror på liv på andra planeter? haha hade varit fett med coolt, men nä..
15. Hur många kan du lita på? nästan alla mina vänner, däremot säger jag mer till vissa.. 
16. Tror du på liv efter döden? tänker inte på döden, YOLO. 
17. Framtidsdrömmar?  få ett kul,bra jobb & värdens underbaraste kille, o massa hästapollar så jag får tävla hela tiden wiiihoooo
18. Gillar du korv? nja..
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 1 eller 2 
20. Bio eller promenad? beror på vem man är med..
21. Är du kittlig? ja tyvärr.. 
22. Snarkar du? nä, brukar inte lyssna när jag sover..
23. Stjärntecken? FISK
24. Rädd för insekter? mke..
25. Äckligaste insekten? alla är fan o med lika äckliga.
26. Största sorgen du har haft? när min älsklings häst såldes <3
27. Det här är jag bra på? veteefaan, bra på allt.. nämen vet inte :) 
28. Höger eller vänsterhänt? häger
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? onsynlig, eller veta vad andra tänker
30. Vad vill du jobba som? inte tänkt på de, men vill eget, annars i nån klädesbutik eller nått
31. Chips, morötter eller godis? morötter
32. Är du kär just nu? är inte kär, men gillar kanske en.. bara kanske
33. Skriver du dagbok? nää 
34. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha de städat, men lyckas inte..
35. Gungar du på stolen? hela tiden..
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aaaaaaaaaaaaaah :D
37. Vilken hand håller du gaffeln i? häger tror jag..
38. Är du rädd för blod? beror på ):
39. Saltar du på maten? ibland 
40. Gillar du att sjunga? aah ;$
41. Anser du att du är stark? ja förfan
42. Brukar du sola? alltid
43. Vad gör du om du får hicka? ställer mig upp o ner i soffan
44. Använder du knark? absolut inte.  
45. Kaffe, te eller inget? teeeeeeeeeeeeeeeee
46. Har du en besatthet? eh.. typ bita på olika saker, tex mitt iphone skal... 
47. Vilken färg har dina skor? oj, har tusentals skor ):
48. Fotboll eller basket? fotboll förfan
49. Vem kramade du senast? min polleeeeeeeeeeee 
50. Din favoritlåt? One Grain Of Sand ♥
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? ah
52. När vaknade du i morse? halv 8.. då skulle man till stallet.. 
53. Gillar du hästar? Bästa jag vet <3
54. Vem hade du velat träffa just nu? heheh, en speciellt kille ;$$
55. Vilket är det bästa året hittills? inget har varit speciellt bra, men nästa år blir grymt, men dom som har varit 2011
56. Är det nåt du absolut inte äter? pankakor
57. Vad åt du senast? kyckling
58. Har du en blogg? HAHAH nä de e därför jag skriver på en..
59. Tror du på Gud? venne, 
60. Göteborg eller Stockholm? faktiskt aldrig varit i Stockholm, så Göteeeeebooorg 
61. Var vill du bo? utomlands. 
62. Vad ska du göra idag/ikväll? PLUGGAA -.-
63. Vad drack du senast? Mjööölk :D
64. Vem skrev du senast med? 
65. Vem smsade dig senast? 
66. Finns det någon du aldrig vill förlora? ja verkligen. ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: