ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Läs om du vill veta mer om mig.

Kategori: Allmänt

Du heter: Erica Nilsson
Smeknamn: Har typ inget, haha.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
So Sick - Ne-Yo , Sagoland - Medina 
Beroende av:
Min mobil.. 
Vad tror folk om dig?
faktiskt inget aning, om jag ska vara helt ärlig..
Stämmer det?
Kan ju inte svara på denna frågan, men de dom tror om mig kan ju stämma & kanske inte.. :) 
Vad får du oftast komplimanger för?
Mycket med mitt hår, ögon & ah väldigt mycket.. 
Hur imponerar man på dig?
HAH, ja, typ få mig att skratta & om man tar kontakt med mig först, fast självklart så försöker jag också ta kontakt.. :) 
Brukar du skratta för dig själv?
Nja, det kan hända att jag le för mig själv, men de e om man läser typ gammla gulliga sms. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Raderade mina SMS nyss faktiskt. 
Var bor du?
Halmstad
Trivs du där?
Ja, absolut
Har du haft sex idag:
Nä..
Hur svarar du i mobilen:
Olika beroende på vem det är, men typ Hej, eller Hallå ? :)
Vem ringde du senast?:
Mammiii
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hon svarade inte så pratade inte om något...
Antal timmar sömn inatt:
9-10 timmar 
Sov du ensam:
Yess boooxxx
Brukar du komma i tid:
HAH, beror på vad.. 
Hur känner du dig nu:
Trött , glad & besviken..
Vanligaste färg på dina kläder:
Vit eller svart tror jag..
Vad tycker du om fötter:
haha vet inte..
Vad saknar du:
Sommaren, saknar att ha en kille jämte mig & saknar mina små hästar <3
Hade du en bra kväll igår:
nja, sådär HAH
Favorit dryck på morgonen:
Mjölk  
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-00 
Är du blyg?:
näääää
Sysslar du med någon idrott:
Ridning & dans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte, ibland & ibland inte <3
Har du spytt offentligt:
nä, det är jag glad för
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt jag inte kan göra som tjej , typ haha! 
Är du nöjd med ditt liv: Ja absolut :) 
Är du bortskämd:
Nej, många kanske tror det, men det är jag faktikst inte, finns mycket som jag inte får, som jag måste köpa själv, men det är jag jävligt glad för. 
Vad gör du i morgon:
Ska träffa en kompis, skolan & kanske staaaadeeeen :D
Vad är det värsta du vet?:
Falska människor, & såna som lägger sig i saker som dom inte ha ett skit med att göra. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, godegud, hade inte levt utan dom, jag ha värdens bästa! 
Vad är det finaste du fått?:
Fått många fina sms som har betyt så mycket för mig, fast det finaste jag fått är mina vänner. 
En speciell dag du minns:
1/10 
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
jag kan inte riktigt ringa någon då, smsa eller så få fb,bdb,blogg eller liknande ta skiten.. 
När grät du senast: Jag vet inte, håller inte riktigt koll.. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa för mer än hälften, köpt saker till mitt rum & antagligen tagit med Mamma på en resa! 
Vill du gifta dig: 
Ja, det tror jag ! 
Vill du ha barn:
ja, det vill jag väl..
Är du musikalisk?:
hah kan jag inte säga att jag är..
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten eller någon god drink.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp, :D
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Många gånger! 
Biter du på naglarna:
Ne, har aldrig gjort heller, tycker det är jätte äckligt med såna naglar på mig själv :(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: