ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Om mig.

Kategori: Allmänt

Ni vet inte riktigt vem jag är eller hur ? 
HAH. kom på de, hade kanske varot bra att skriva i början, men skit samma.. 
Här får ni en lång/kort förklaring på vem jag är. 
 
Heter då Erica, och är 14 år. Livet rullar på och just nu är jag väll lite nere i värsta deppriationen HAAH. men försöker vara gladis ändå. 
Funkar oftast eftersom jag är duktigt på att dölja känslor, i alla fall Privata känslor. 
Jag älskar verkligen hästar, det är typ hela mitt liv, började ungefär när jag va 10 år. Då började jag sköta en häst som va 170-180 cm hög. Kan ju säga att jag kände mig rätt lite.... Men han va verkligen en ängel. ( lägger ut en bild på honom nedan ) 
 
Hade honom i två hela år, och vi gjorde egentligen inte så mycket tsm, men vi va lyckliga o svävade över molnen. Han va perfekt. 
Tills den dagen då en i personalen kom fram till mig och sa att han bara hade sommaren kvar. Mina tankar under den sommaren va fruktansvärda. Alla bara försvann, alla mina kompisar skaffade egen, foder häst osv.. 
 
Då kom frågan om jag ville köpa honom, men tackade nej.. eftersom jag inte hade tillrekligt mycket kunskap, och då skulle de inte funka. Ville göra det bästa för honom. 
Han va också de lata typen, och visst han hade blivit piggare, gladare om jag hade köpt honom o haft honom själv. Men de hade tagit några år & han va rätt gammal ändå.. 
Så de blev inget med de, MEN däremot kom det en ny liten häst till stallet som hette Rasmus. Helt underbar och han började jag ta han om. 
Så hela sommaren hade jag dom fina pollarna & livet lekte. 
Dagen kom, den 1 oktober.. min bebis skulle åka, allt sket sig grät & grät men sedan fick jag Skrållan, som jag ha nu. 
Värdens tävlingshäst & pigg o gladis, o ser allt positivt. 
Så skönt, haft henne i 1 år, och nu tog jag precis grönt kort så nu blire ut och tävla TJOHO. 
 
Ja vad vill ni mer veta ? 
har två syskon o dom är tvillingar, bor med både mamma & pappa. 
Hatar däremot Sverige, eftersom de e så kallt.. 
Fotografering är nått av de roligaste jag vet, beroende... 
Älskar att fixa o trixa med bilder, AHAHA. 
så ni kommer säkert få massor av såna bilder! 
 
ja, bara lägg en kommentar om ni/du undrar något :) 
 
Bild 1 - Min första sköthäst Independence
Bild 2. Den jag har nu, som jag snart kommer ut och tävlar med. 
Bild 3. Min gamla sköthäst som jag inte sköter längre, lilla Rasmus :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: