ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

suger på att blogga..

Kategori: Allmänt

HAHA, känner att jag missar att blogga, men nu äntligen är det lov. 
Och ni anar inte hur glad jag är för de, kommer bli askul.. Imon blire träffa massa kompisar, och även sova tills jag dör ungefär. 
Men idag har jag varit i skolan (såklart) och vi gjorde prov.. jätte kul såhär innan lovet, kommer ju tänka på de varje dag ?! :o 
aja, man får ta de som de kommer, eller hur man säger.. HAHA 
 
fick några frågor av Saga som jag tänkte ta heheh :) 
Är du kär i ngn ? jag vet faktiskt inte om jag är kär i någon, men gillar en lite smått :) 
Vem är din närmaste vän? oj, vad svårt.. har så otroligt många vänner, men tror Marion, Felicia, Malin eller Louise 
Vill du ses snart? ABSOLUT :D<3
 
Bilder på min vackra polle som jag hälsade på idag. <3
 
 

Kommentarer

  • anka säger:

    <3

    2012-10-26 | 20:28:11

Kommentera inlägget här: