ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

UNDERBAR KÄNSLA.

Kategori: Allmänt

Kommer till stallet lite halv trött på livet, och ville bara vara hemma & sova... 
Så kommer Urban fram som äger Skrållan, och frågar hur det gick på kursen.. blev helt paff, och sa att de hade gått bra! 
Då frågar han om jag har lust att vara med på en tävling i December, jag fick genast ett leende på läpparna, o frågade om tansport osv. 
Och han ordnar allt, jag kan ju säga att den saken gjorde hela min dag, JAG ÄR GLAD. 
 
Hoppade senare vid halv 8 kanske? 
Hon går som en klocka, korekt.. visst vissa gånger kom vi lite fel, men ingen vägran och hon rev inte en gång. 
Hoppade bana på 100-110, och bara gled med, fick bromsa upp henne då & då. 
Men herregud vad jag är glad. 
Nästa gång ska jag be någon filma, så kommer de upp här. 
 
Ska upp tidigt o kolla när syrrorna spelar handboll, PUSS & KRAM 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: