ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

20 dagars lista eller nått

Kategori: Allmänt

Varje dag ska ladda upp bilder hade jag tänk, så kör vi efter en lista ? tjohej 
 
Dag 1 - en gammal bild på mig 
Dag 2 - Tid som jag saknar 
Dag 3 - Random bild 
Dag 4 - Någonting jag älskar 
Dag 5 - Ett citat jag gillar 
Dag 6 - Jag när jag ler 
Dag 7 - Nått som gör mig glad 
Dag 8 - Mina kläder idag 
Dag 9 - mitt rum 
Dag 10 - minnen 
Dag 11 - en sexig kille 
Dag 12 - min bästavän/vänner 
Dag 13 - Något jag aldrig glömmer 
Dag 14 - min frukost 
Dag 15 - min favorit låt/låtar 
Dag 16 - ful bild på mig själv 
Dag 17 - Något rosa 
Dag 18 - mina skor idag 
Dag 19 - något som betyder mycket för mig 
Dag 20 - Min profilbild på fb 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: