ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Kompisar

Kategori: Kompisar

Eftersom jag sa att jag skulle göra en varje dag, då gör jag de :) 
 
Marion är en av dom som står närmst mig just nu, så tänkte skriva lite kort ? om de nu går.. 
O så får ni söta bilder på oss sen.. 
HEELLLOOWW ESTLAND! 
HAHA, ja de e typ vårt ord nämen.. Har fan alltid kul med dig, kan verkligen snacka om allt, finns inget som jag måste dölja för dig. 
Kan liksom vara mig själv från topp till tå, du är helt underbar! 
ah, din personlighet går liksom inte att beskriva, du är typ perfekt. Och de e ditt utseende med! 
Har typ samma humor som mig, och du får mig att skratta när jag mår som sämst. 
 
Kan typ vara helgalen med dig, HAH och du gillar mig ändå, du är bäst. 
HAHHA svär alla våra minnen från vi va små, kommer du ihåg när vi inte hittade våra nycklar? HAHH så när vi kom hem till dig, HAH palla inte.. 
Men gud typ knäckte mig då.. 
Ah du är för gó, du är äkta, en äkta diamant, svår att hitta <3 
Vi kan deppa ihop tsm, men ändå vänder vi de tillslut oc skämtar om de ? finns typ ingen som man kan göra de med. 
HAH, älskar dig över allt annat hjärtis. Du får mig att må bra på riktigt, för med dig kan jag säga att de e skit, för du hjälper mig alltid upp igen. 
Du är perfekt unge, och de älskar jag. 
HAND I HAND livet ut syster. ♥
 
 

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Vad heter ditt/dina syskon? :)

    Svar: Mina syskon heter hanna & tilda :)
    Erica

    2012-11-13 | 21:04:20
    Bloggadress: http://mspstarxd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: