ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

ridningen

Kategori: Allmänt

Den gick inte alls bra idag, hade knappt ridit hästen innan och var för okoncentrerad. Så de blev lite hit & dit men hoppa gjorde han fint! :) 
Om jag bara hade koncentrerat mig lite till hade det gått klockrent, men nu är det träning på Fredag och KM på söndag, ni anar inte hur nervös jag är. 
Men som stöd har jag min FINA Kajsa som få hjälpa mig igenom detta, det är jag oehört glad för. 
Sen kommer även Familjen osv.. 
 
Så har mycket stöd, så de funkar säkert. Hoppas bara hon sköter sig med <3

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Det kommer gå jättebra! Nervös ska du vara, annars hade det bara varit konstigt. Alla är nervösa. Du skulle sett mig, herregud..;) DU ÄR FIN! Ses på fredag :D <3

    Svar: haha ja omg, tagga som fan nu :D<3hela jag skakar när jag tänker på de :')<3
    Erica

    2012-11-07 | 13:59:28
    Bloggadress: http://kaajsacullen.blogg.se

Kommentera inlägget här: