ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

berättar lite

Kategori: Allmänt

Jag har typ inte bloggat denna veckan, eller ah på de senaste dagarna & det beror på att jag inte får sitta vid datan för mycket eftersom jag har fått hjärnskakning... 
 
Idag då har jag varit hos doktorn & fått de bekräftat & att jag ska ta de lite lugnare 2-3 veckor framåt.. 
Men jag har typ behöv av att träna o hålla igång, så detta kan bli ett rätt stort problem.. Om jag tex inte få rida så flippar jag nog ur snart.. 
AHAH, detta va kanske inte så intresant inlägg precis, men ville bara säga det så ni inte bara dissar bloggen totalt bara för jag har varit lite dålig på att blogga ): 
 
SÅÅÅ har mobilen där uppe, just nu tänkte jag inte springa o hämta den.. 
för tänkte ladda upp bilder & video från när jag trillade av, men de sket sig.. 
 
Den kommer snart, så ni får hålla koll. 
Även lite ego bilder kommer imon, om ni har tur. 
TJOHEJ NU SKA JAG PLUGGAAAAA :DDDDD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: