ericanilssonn.blogg.se

Följ mitt liv i ord & bild. - You know my name, no my story bitch.

Kompisar

Kategori: Kompisar

.. Dom hjälper en igenom allt, från skolan till privata saker. 
har hur måga underbara vänner som helst, tänkte då skriva om en av mina närmsta kompisar varje dag <3
 
Felicia
Världens härligaste tjej som betyder galet mycket för mig. 
En jag alltid kan vara mig själv med, skratta åt saker som inte nes är roliga.. 
Och typ leka småbarn för en dag elelr nått.. 
Liksom pilla i ljusgegan?! ah.. Laga mat kan vi faktiskt också, kan fan aldrig ha tråkigt med dig vad vi en gör.. 
Är otroligt glad över att du finns i mitt liv & svär på att vad som en händer står jag vid din sida. 
Till döden skiljer oss åt. Du är grym i allt, du har nog störst plats i mitt hjärta. 
Varje gång jag faller står du o puttar upp mig igen, man vet alltid vart man har dig. 
Typ perfekta människan på jorden, du har både insida & utsida som slår alla andra tsm. Man säger att ingen är perfekt men, du är så nära man kan komma <3
Sen alla våra minnen är fan fantastiska, eller haha helt sjuka egentligen.. Typ gå flera mil för att fota lite? gå över åkren istället för runt? HAHAH ja typ så.. 
Hade typ kunnat skriva en bibel bara om våra minnen HHA, och utligare en om dig, men skippar de idag så får du det någon annan gång ;* 
 
Älskar dig över allt bästa, du är min bara min! <3
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE NÅTT KUL :DDDDDDDD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: